ONLINE workshop pro majitele, ředitele firem a prodejce:

Jak se připravit

na NOVOU DOBU a PŘESKOČIT

tak svoji konkurenci?

(i když teď možná ještě nejste číslo #1 v očích zákazníků)

Taky si dáváte otázku, v souvislosti s aktuální situací - co bude za týden, za měsíc... zda s Vámi budou vůbec Vaši zákazníci ještě spolupracovat... a jak to Váš business přežije? Jaké to pak bude? 

Jsem si jistý, že některé firmy budou vzkvétat, protože v každé době někdo vyroste, ale v každé době i někdo zkrachuje. 

Co potom tedy ovlivní to, která firma v období krize vyroste a která padne?

Dobrou zprávou je, že to, zda firma přežije období krize nebo ne, není věcí náhody nebo štěstí. Jde jen o přesné know-how, kroky a pevnou strategii, které když se v tomto období v podnikání aplikují, tak firma období nejen přežije, ale může se stát i #1 v očích zákazníků, a tak předběhnout veškerou svou konkurenci. 

Jak z toho ven?

Jmenuji se Martin Kolenička a už více jak 20 let vzdělávám podnikatele a pomáhám jim k tomu, aby jejich podnikání rostlo. Za tu dobu jsem prošel stovky firem. A znám firmy, které byly úspěšné, když trh rostl, ale i takové, které padly. A znám i takové firmy, které zvítězily v období krize, ale i ty, které zkrachovaly.

Strategie a postupy, které jsem 10 let nazpět během krize ve firmách klientů zavedl FUNGOVALY a tyto firmy žijí dodnes a expandují. Jsem si proto jistý, že když to fungovalo u mě a ve firmách mých klientů, DOKÁŽI NYNÍ POMOCT I VÁM.

...

Mám pro Vás dobrou zprávu → Dal jsem totiž dohromady všechny tyto klíčové akce a postupy, kterými je potřeba se v období koronaviru a krize ve firmě řídit. A můžete je nyní získat i Vy!

Můžete se tak vyvarovat veškerých hloupých chyb a zdlouhavého testování a zkoušení různých technik, kterými jsme si i my roky nazpět sami prošli, a jednoduše nyní jen aplikovat to, co je otestované a funkční a zavést to rovnou do praxe.

Tímto Vám představuji ...

Nový workshop, který přináší okamžité výsledky a může ho absolvovat každý podnikatel, bez ohledu na zkušenosti, počet zaměstnanců,

či velikost firmy.

Zní to až příliš dobře? 

Poslechněte si tuto video-pozvánku.

Jmenuji se Martin Kolenička a připravil jsem pro Vás online workshop s názvem "JAK SE PŘIPRAVIT NA NOVOU DOBU"

Do tohoto workshopu jsem shrnul to nejlepší a v praxi ověřené know-how, o které se dělím na mých školeních, které dělám pro firmy - NA MÍRU.

Možná si teď kladete otázku: 

Proč byste se měli zúčastnit

tohoto online workshopu?

Věřím, že je to více než zřejmé :-) 

Protože na tomto online workshopu "JAK SE PŘIPRAVIT NA NOVOU DOBU" Vám odhalím (nejen) tato tajemství:

  • Jak se dostat opět do komunikace s mými zákazníky a jak v nich vzbudit důvěru.
  • Co musíte udělat, abyste získali nové klienty, i přes to, že je karanténa?
  • Jaký způsob prodeje teď nejvíce funguje? V čem musím změnit svůj prodej?
  • 3 nezbytné kroky v období koronavirusu a krize, které je potřeba zavést, aby firma přežila a expandovala.
  • Praktické postupy, které můžete aplikovat na aktuální situaci, a díky kterým dokážete jako firma vyjít z této situace daleko silnější, než dříve.
  • Návod, jak si udržet čistou mysl a pozitivní nadhled nad celou situací.
  • Co říci během prodejního rozhovoru klientovi, abyste získali větší důvěru a nového platícího zákazníka.

A ještě mnohem, mnohem víc.

Co říkají podnikatelé, kteří během krize v r. 2010

absolvovali workshop o krizi, pod vedením Martina Koleničky?

"Po absolvování semináře u Martina Koleničky, během krize v r.2010 jsem zvýšil obrat firmy o 15%!"
Ing. Janos SvigruhaS.A.B. Impex, s.r.o.

Kdy a jak to bude celé probíhat?

Workshop proběhne 07.05.2020 od 9:00 do 11:30 hod, přes internet - online.

Zhruba půl hodiny před samým začátkem Vám zašleme odkaz, přes který se dostanete na online vysílání. Přístup k němu budou mít jen lidé, kteří si zaplatí vstupenku na toto vysílání.

V e-mailu naleznete i podrobný návod, jak si aplikaci ZOOM stáhnout do PC/telefonu a jak se k vysílání bez problémů připojit.

Na začátku budu mít přednášku, která bude trvat zhruba 2 hodiny. Zaměřená bude na témata, která zmiňuji v části "Proč byste se měli zúčastnit online workshopu".

Na závěr pak bude prostor i na Vaše otázky a odpovědi.

Po workshopu zůstaneme ve spojení, proto pokud byste poté měli jakékoliv další doplňující otázky, nebo si nevěděli s něčím konkrétním rady, tak se na mě, nebo některého z našich kolegů můžete kdykoliv obrátit. 

Výhodou oproti běžnému online workshopu je, že zůstaneme i nadále ve spojení, pro případ, že by Vás po pár dnech napadla třeba nějaká další doplňující otázka k tomuto workshopu, nebo jste si nevěděli s něčím rady.


Jaká je cena workshopu?

Přístup na tento online workshop můžete nyní získat:

jen za 790,-Kč bez DPH

Využijte této jedinečné nabídky a získejte Vaši vstupenku na online workshop "JAK SE PŘIPRAVIT NA NOVOU DOBU" už nyní. Klikněte zde:


Ještě stále si nejste jisti a kladete si otázku ...

Je to vůbec pro Vás?

Tento online workshop je pro Vás, pokud chcete být připraveni na tuto novou dobu a krizi, a chcete předběhnout díky tomu svoji konkurenci, bez toho abyste opakovali chyby, které stály podnikatele 10 let nazpět jmění ale i své firmy. 

Pokud chcete získat jistotu, jak řídit firmu v období krize, tak Vám doporučuji, abyste klikli na tlačítko pod tímto textem a zarezervovali si Vaše místo na online workshopu.


K tomuto workshopu získáváte i

7 denní garanci vrácení peněz

bez jakýchkoliv otázek

Nerozhodujte se dnes, jestli se Vám do tohoto workshopu vyplatí investovat nebo ne.

Rozhodněte se jen, že to s workshopem "JAK SE PŘIPRAVIT NA NOVOU DOBU" zkusíte.

Pak máte celých 7 dní na to, abyste věci z workshopu aplikovali do praxe, začali vydělávat a až pak se rozhodněte, zda byl workshop hodný této zanedbatelné investice (ve srovnání s tím, kolik můžete díky němu získat).

Je to podle Vás fér?

Pokud ano, tak klikněte na tlačítko pod tímto textem a rezervujte si své místo na online workshopu.

Věřím, že Vaše investice se Vám může několikanásobně vrátit, když věci z workshopu aplikujete do praxe. 

Potřebujete poradit?

Neváhejte nám napsat nebo zavolat. Jsme tady pro vás a rádi vám s čímkoliv pomůžeme :-)

Hanka Hasalíková

zákaznická podpora HCA Brno

E-mail: marketing@hcaczechia.cz

Mobil: +420 734 200 233.